sâmbătă, noiembrie 10, 2007

Doar victorie!


RAZVAN LUCESCU Tehnicianul vrea sa aduca mâine întâiul succes pentru FC Brasov în meciurile cu Forex.

Razvan Lucescu (foto) este convins ca echipa sa se va impune, pentru prima data în campionat, în fata concitadinei Forex.

Cum vedeti derby-ul cu Forex?

E un meci normal, de trei puncte. Am vorbit cu baietii de dimineata si le-am spus ca nu trebuie sa existe orgolii. Trebuie sa tratam cu cea mai mare seriozitate acest joc, pentru ca ar fi trei puncte importante, care ne-ar ajuta sa ne mentinem la o diferenta considerabila fata de celelalte echipe.

FC Brasov nu a învins niciodata pe Forex în campionat...

Aseara am vorbit cu Ilyes si ne-am adus aminte ca, atunci când eram la Rapid împreuna, am venit la Brasov si am spus ca dupa 11 ani a venit momentul ca Rapid sa câstige si aici. Rapid s-a impus cu 1-0, iar Robert a fost cel care a marcat golul, iar atunci ni s-a confirmat ca întotdeauna exista si o prima data.

Se întâlnesc echipele cu cele mai bune aparari din serie.

Nu conteaza numai apararea, conteaza si atacul. Cu atacul câstigi meciurile. Din ce am vazut, Forex e o echipa care stie sa se apere, care stie sa faca si presing. Este o formatie periculoasa care a obtinut rezultate bune în fata echipelor considerate favorite la promovare.

Cum ramâne? Plecati la Dinamo în iarna?

Eu am dat o declaratie dupa meciul de la Botosani si îmi mentin ce am spus atunci. Nu am fost cautat de nimeni de la Dinamo si nu merg acolo.

www.prosport.ro

Niciun comentariu: